ADM | OT - Demo aanvraagformulier

Demo aanvraag

Vraag vrijblijvend een demo aan en probeer zelf onze digitale omgeving uit



Scroll naar boven

COVID-19 en onze dienstverlening

Ondanks de bijzondere tijd waarin Nederland momenteel verkeert, proberen wij onze klanten op een verantwoorde wijze van dienst te blijven en zetten we onze dienstverlening zo goed als mogelijk voort. Werkzaamheden worden conform de COVID-19 richtlijnen van de overheid waar mogelijk vanuit huis verricht. Onmisbare facilitaire en/of ondersteunende functies op locatie zijn mogelijk, hierbij nemen wij de richtlijnen van het RIVM in acht. Tevens zullen wij vooraf een gezondheidscheck afnemen om te bepalen of een bezoek plaats kan vinden.

Daarnaast maken we gebruik van digitale technologie om ervoor te zorgen dat we onze klanten kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld audits op afstand. Voor deelnemers aan klassikale trainingen bieden we online, virtuele trainingen aan, zodat het leren ononderbroken doorgaat. Indien gewenst kan een training ook uitgesteld worden.

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM en verwachten ook  van onze klanten
dat zij deze basisregels respecteren

Wij danken u hartelijk voor uw medewerking en begrip in deze buitengewone situatie.
Naarmate de situatie zich ontwikkelt zal Van Dalen HVK | HSE | Advies blijven beoordelen hoe we de dienstverlening kunnen blijven continueren en kunnen bijdragen aan het beperken van de impact van COVID-19 op zowel organisaties als de maatschappij.

 

Inschrijving Training Preventiemedewerker | Online Classroom

Vul onderstaande gegevens zo zorgvuldig mogelijk in, een deel hiervan wordt vermeld op je certificaat.

Gebruiker wijzigen

U moet ingelogd zijn om het formulier te verzenden.

Support aanvraag

Voor vragen over veiligheidsissues ga je direct naar de projectleider/leidinggevende op je locatie of de preventiemedewerker.
Voor technische vragen (bijv. een storing of een niet goed werkende link, etc.) geldt: Vragen/meldingen die op werkdagen tot 17.00 uur bij ons binnenkomen zullen diezelfde dag nog in behandeling* worden genomen.

*In enkele gevallen kan het voorkomen dat een probleem niet dezelfde dag opgelost kan worden. Wij zullen u hier altijd van op de hoogte stellen.

Support aanvraag

Voor technische vragen (bijv. een storing of een niet goed werkende link, etc.) geldt: Vragen/meldingen die op werkdagen tot 17.00 uur bij ons binnenkomen zullen diezelfde dag nog in behandeling* worden genomen.

*In enkele gevallen kan het voorkomen dat een probleem niet dezelfde dag opgelost kan worden. Wij zullen u hier altijd van op de hoogte stellen.